niedziela, 13 stycznia 2013

Borsucze plany na 2013 rok

Mało mam ostatnio czasu na przyjemności, jednak postanowiłem skrobnąć parę słów w nowym roku.


Czego możecie się po mnie spodziewać w nowym roku? 
Numerem jeden był, jest, i zapewne długo pozostanie Full Thrust. Plan jest ambitny - skończenie:
- floty Islamistów (jakaś większa połowa do zrobienia :P), 
- (dopiero zaczętej) Czarnej Floty ScanFedu,
- kra'vackiej grupy uderzeniowej Ka'Ta'Na (obecnie dwa niszczyciele do skończenia),
- floty Syndykatu (nie ruszone).
Na pewno planuję rozszerzyć swój arsenał Mechanicum w Epic Armageddon (trzeba w końcu zacząć nawracać niewiernych w imię Boga-Maszyny ;)).
W ramach odpoczynku od S-F kontynuacja zbierania sił na krucjatę przeciw heretykom, prowadzoną w imię Menotha, czyli odkurzenie Warmachine.
Tematu obu młotków, zarówno czterdzieskowego, jak i fantazy, nie zarzucam, choć nie ukrywam, że na grę od dłuższego czasu wybitnie nie mam ochoty (jak stwierdził w sobotę Marcin z Oddziału Ósmego, najpewniej z nich po prostu wyrastam :P). Obecnie dłubię przy Kairosie, i pewnikiem jego będę chciał najpierw skończyć.
Nie zapominam też o walkach wielkich robotów, czyli BattleTechu (o czym na pewno nie dałby mi zapomnieć nasz Secret Agent Man :D ). W planach dorobienie drugiej gwiazdy dla BS, poduczenie zasad, i kontynuacja kampanii Scrap Raiders.
A na deser coś, na co miałem ochotę już od dawna, jednak dopiero niedawno się przełamałem - starcie w ramach Zimnej Wojny, czyli Cold War Commander. Na razie planujemy przetestować system, i zobaczyć z czym się go je. Chętnych jest póki co trzech, zobaczymy jak nam pójdzie.

Oprócz figurek będą standardowo relacje z gier w Anioła Śmierci, a także z mojego drugiego zauroczenia - Władcy Pierścieni LCG. W wolniejszej chwili postaram się coś na jego temat skrobnąć.

5 komentarzy:

  1. "...zauroczenia - Władcy Pierścieni LCG..." Ileż to godzin ze swoją narzeczoną przegrałem w tą wyjątkową karciankę. Czekam na info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz czasem konta na forum Galakty i nicku "crabtree" ;) ? Relacja będzie, jak się uporam z remontem.

      Usuń
  2. Nie, ja jestem przeważnie pod nickiem "Ham", "Hammster" i "WarHammster".

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w noworocznych planach. Zwłaszcza czekam na postępy w temacie CWC. Na figurkach Marcina jak mniemam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Mam już konkretny plan co do armii, a pierwsze testy systemu już, mam nadzieję, niebawem.

      Usuń