poniedziałek, 4 marca 2013

Władca Pierścieni LCG - Wyprawa na Wzgórza Emyn Muil

W niedzielę, korzystając z wolnego czasu, postanowiłem spędzić trochę czasu przy Władcy Pierścieni. Niestety pierwotny plan w postaci gry we dwóch nie wypalił, postanowiłem więc odbyć samotną wędrówkę na Wzgórza Emyn Muil w poszukiwaniu śladów Golluma.
Do gry wziąłem talię, którą udało mi się przejść Podróż do Rhosgobel - Denethor, Beravora i Eowina. Nie wyciągnąłem nawet kart, których praktycznie ani razu nie użyłem (np. Radagasta używałem jedynie jako karty do zrzucania na Eowinie). Inne były nad wyraz przydatne.
Pierwsza gra zaczęła się bardzo dobrze. Karty dochodziły praktycznie idealnie. Pieśń Podróży na Beravorę i Denethora, Pieśń Mądrości na Eowinie, Nieoczekiwana Odwaga na Berevorze i Denethorze. Pozdrowienia Galadrimów obniżyły poziom zagrożenia do końcowej wartości 16. Przewodnik z Lorien oraz Zwiadowca z Północy pozwalały na łatwą likwidację kolejnych obszarów (odpowiedni dociąg zapewniała zdolność Denethora). Dodatkowym ułatwieniem były karty Siła Woli w połączeniu z Krasnoludzkim Grobowcem. Grę zakończyłem w 12 rundzie, i wtedy okazało się, że na karcie scenariusza jest informacja, że w razie braku obszarów w strefie przeciwności karta z talii przeciwności dostaje mroczną falę. W związku z tym postanowiłem przejść scenariusz jeszcze raz.
Tym razem karty nie były aż tak przyjazne. Na pieśni musiałem trochę poczekać, Siła Woli nie pojawiła się ani razu. Beravora musiała być kilkukrotnie używana w ramach kobiety od mokrej roboty (nie, nie chodzi o operowanie mopem ani szmatą :P). Kluczem do sukcesu okazali się dwaj Zwiadowcy z Północy. Dzięki nim obszary szybko znikały ze strefy przeciwności, natomiast wrogowie dzięki niskiemu poziomowi zagrożenia nie stanowili problemu. Efekt końcowy, to 22 punkty zagrożenia i 12 rund. Kolejny sukces, a przede mną Martwe Bagna.

W kolejnym poście postaram się napisać recenzję najnowszych modeli w ofercie GZG do Full Thrusta, czyli Chrupki na warsztacie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz