piątek, 1 sierpnia 2014

Warhammer 40k - Weterani Wojen Tyranidzkich cz.2

Tym razem prezentuję swój pierwszy model Weterana Wojen Tyranidzkich. Zanim zdecydowałem się na pomalowanie oryginalnych modeli, znalazłem kilka modeli/konwersji, które bardzo mi się spodobały. Na stronce GW wypatrzyłem sporej wielkości model marina przeładowującego swój bolter (jakkolwiek by to nie zabrzmiało ;). Łażąc po necie, wypatrzyłem inną ciekawą konwersję Ultrasa, mającego zamiast naramiennika fragment pancerza Tyranida, przytwierdzony nitami. Połączyłem oba pomysły, i wyszedł mój pierwszy skonwertowany model - zawiera zarówno tyranidzki pancerzyk, jak i rozładowaną broń - przy użyciu bitsów z innych ras, jak i green stuffu, z którego zrobiłem szmatki i ultrę na pancerzu.






Mimo tego, że malowanie nie powala (to jeden z moich pierwszych modeli SM), to na swój sposób bardzo mi się podoba, i, co tu dużo mówić, mam do niego sentyment.

6 komentarzy:

  1. Konwersja ekstra, chociaż wygląda jakby szedł na zakupy do Biedry :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jakby na ramieniu miał torbę na zakupy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyzwoicie ale brakuje odpowiedniego cieniowania i odcinania. Przebarwiłbym też pancerz. Ogólnie jest OK, podoba się :). PS. Odnośnie tej torby, faktycznie wygląda jak torba, ale spoko może być :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, dobrze, ma torbę, i idzie do biedronki po nowe magazynki :P pasuje? ;)

      Sławku, jak napisałem, to jedna z moich pierwszych figurek, z czasów, gdy cieniowanie równało się pozostawieniu ciemnego paska w zagłębieniach ;) Być może kiedyś go przerobię, choć przyznam szczerze, że ma on swój urok, i podchodzę do niego z sentymentem, podobnie jak do mojego pierwszego SMa (może go kiedyś wrzucę ;).

      Usuń