piątek, 15 stycznia 2016

HaT 8175 (Wurttemberg Cavalry)

Niedawno zrobiłem zamówienie figurek dla łódzkich napoleoniarzy we włoskim sklepie (o samym tam zamawianiu napiszę na końcu). Dzięki uprzejmosci chłopaków prezentuję zawartość poszczególnych zestawów. Na początek wirtemberska kawaleria.




Zestaw zawiera 12 jeźdźców (w 4 pozach) i 12 koni (w 2 pozach). Jeden z jeźdźców ma trzy alternatywne ramiona - z bronią białą, karabinkiem i trąbką. Wszystko to mieści się na 3 identycznych, niewielkich wypraskach. 
Pod względem jakości wykonania zestaw nie odbiega od przeciętnego poziomu zestawów HaTa. Mamy widoczne nadlewki i linie podziału form. Jakość szczegółów też na przeciętnym poziomie.
Materiał, z którego odlane są figurki, należy do sztywniejszych, jednak nie na tyle, żeby można było skrobać nadlewki - do ich usunięcia trzeba będzie użyć ostrego narzędzie lub lutownicy.

Ramka - awers i rewers
 Poniżej prezentuję poszczególne wzory figurek.






Jeździec z trzema wymiennymi rękami
Zestaw można również zobaczyć tutaj.

*   *   *

Teraz, zgodnie z obietnicą, słów kilka o samym sklepie. 
Strona chodzi dość wolno, widoczne jest to zwłaszcza przy dokładaniu kolejnych produktów do koszyka.
Kontakt - niezły, kulturalny, choć z angielskim sprzedawca (lub jego człowiek od maili) raczej ma problem (nie, żebym ja był jakimś specem).
Towar - spory wybór, również rzeczy, które u nas są niedostępne.
Podejście do klienta - tu mam najwięcej zastrzeżeń. Po otrzymaniu przesyłki stwierdziłem brak jednego z produktów. Wypociłem w związku z tym maila z pytaniem o termin dosłania, i czekałem. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem odpowiedź, że sprzedawca przeprasza, i odesłał mi należność za to, czego nie otrzymałem. I to mnie wkurzyło, jako że akurat na tych figurkach najbardziej zależało kupującemu. Rozumiem, że pomyłki mogą się zdarzać (jeśli to była pomyłka, bo sprzedawca stwierdził, że dopiero pisał do wydawcy o dostarczenie produktu, choć na stronie sklepu cały czas jest dostępny), ale skoro czegoś się nie spakowało, to się to dosyła (tak przynajmniej miałem w polskich sklepach, i tego samego oczekiwałem od innych), a nie idzie na łatwiznę, i oddaje pieniądze (nawet, jeśli przesyłka wynosi więcej, niż cena modelu).
Podsumowując - jeśli nie znajdę alternatywy, pewnie zrobię tam jeszcze zakup. Jeśli jednak znajdę sklep, w którym będzie podobny asortyment, bez żalu zrezygnuję.

2 komentarze:

  1. Wygląda bardzo dobrze :). Zaskoczeniem była prędkość przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest taka, jak u HaTa - ani ponad, ani poniżej przeciętnej.
      Fakt, przyszło szybko. Ale status przesyłki na stronie się nie zmieniał (tu kolejny kamyczek do sklepowego ogródka - po cholerę im ten status, skoro go nie zmieniają??).

      Usuń