Kampania wciąż trwa! Za nami kolejny, 7 już tydzień starć. Czy ludzie zniszczą kolejne statki obcych? Czy kra'vaki przeprowadzą kontrofensywę? Czy Reyki stanie wreszcie do walki? Zapraszam do lektury! ;)
1. EWS Ahosyty
2. NKA Gormogona.
3. IJ Reykiego
4. UNSC Skyhawka
5. Kra'vaki Borsuka.
EWS rozpoczęło turę od taktycznego oddania inicjatywy.
NKA dokonało przebazowania floty.
IJ zaatakowało EWS w systemie Tango 7.
UNSC dokonało przegrupowania sił.
Kra'vaki dokonały przegrupowania sił.
Mapa taktyczna przed bitwą |
IJ vs EWS - system Tango 7
Siły IJ:
1x CVL Hiryu (Senbonzakura) - 6 skrzydeł myśliwców standardowych
2x CH Samurai (Amaterasu, Tsukuyomi)
1x CP Ronin (Mifune)
3x DD Soyokaze (Kashi, Nashi, Oshio)
1x FF Ashigaru (Akebono)
Siły EWS:
1x CVB Konstantyn
1x BC Mandżuria
1x CH Gorszkow
1x BC Mandżuria
1x CH Gorszkow
W związku z wycofaniem się Reykiego z kampanii zwycięzcą przez walkower został Ahosyta.
Zwycięstwo - EWS
Straty: brak
Skyhawk - UNSC - R.Adm Anastasia Crane:
1x CVL Star (UNS Antares) -
1x BC Point (UNS Hel)
1x CH River (UNS Thames) (13 kratek uszkodzeń kadłuba)
1x DD Lake (UNS Lentua)
Gormogon - NKA - Adm. sir Gormonius:
1x SDN Valley Forge (
1x BC Majestic
1x CL Huron (13 kratek uszkodzeń kadłuba)
1x CL Huron
4x FFH Tacoma
1x CT Arapaho
Ahosyta - EWS "Pobieda" - Adm. Nikołaj Wasilejowicz Fiodorow:
1x CVB Konstantyn (2 skrzydła myśliwców standardowych, 3 skrzydła myśliwców szturmowych,
1x BC Mandżuria (4 kratki uszkodzeń kadłuba)
1x CH Gorszkow (5 kratek uszkodzeń kadłuba)
Borsuk - Kra'vaki - Wysoki Dowódca Sia'Na:
1x SDN Yu’Kas (Jen'Yu) - 1 skrzydło myśliwców standardowych
1x CVL Do’San (Chan'Go) - 2 skrzydła myśliwców standardowych, 2 skrzydła myśliwców ciężkich
1x BBH Kia’Kas (Ha'Bu)
1xCS Ko’Tek (Hu'kon)
3 skrzydła myśliwców standardowych rozlokowane w systemach
1x CVL Hiryu (Senbonzakura) - 6 skrzydeł myśliwców standardowych
Klasyfikacja po 7 tygodniu (kolejno liczna VP, zdobyte i stracone VP, liczba wygranych i przegranych bitew), będąca jednocześnie kolejnością ruchów w tygodniu 8:
1. EWS 1748 VP (3351-1603) 4-2 bitew
2. NKA 656 VP (1946-1290) 3-1 bitew
3. UNSC -762 VP (711-1455) 2-1 bitew
4. Kra'vaki -1019 VP (857-1876) 0-7 bitew
Czyli nic się nie stało poza samowysadzeniem się sił IJ? Słabo :P
OdpowiedzUsuńCóż, widać chłopaki przegrupowują siły przed ofensywą ;)
UsuńJaką ofensywą? Nic nie muszą przegrupować bo niewiele zostało.Jak chciałem skoordynować ruchy ludzi przeciw kravakom to nie pozwoliłeś na przegrupowanie i stworzenie połączonych sił. Wybijesz ich po kolei dzięki tej sprytnej mechanice. Gratuluję wygranej kampanii.
UsuńKampania, w założeniu testowa, miała (i mam nadzieję ma nadal) rozruszać nieco łódzkie środowisko (i to się akurat chyba udało) i pozwolić zebrać doświadczenie (dobre i złe) przed kolejnymi tego typu zabawami. Dlatego chciałbym dograć ją do końca (dużo nie zostało) według moich założeń, żeby dokładnie wyszły wszystkie pozytywy i negatywy. Co nie zmienia faktu, że to nie miał być spacerek po zwycięstwo.
UsuńPo pierwszych pomysłach (włączenie ekonomii, która z bitewniaka zrobiłaby się drugie Twilight Empire, ruch flot na mapie heksowej, lista wydarzeń losowana co turę przez każdego gracza itd) postawiłem na maksymalną prostotę (m.in. zrezygnowałem z reperacji jednostek) i szybkość rozgrywki. Właśnie po to, by zebrać doświadczenia, dograć kampanię do końca (co wcale nie jest takie łatwe, przynajmniej w Łodzi) i przygotować grunt pod kolejną, lepszą, i niekoniecznie zrobioną przeze mnie.
Nigdzie nie twierdziłem, że wszystko wiem najlepiej, i że ta kampania jest idealna. Ale od czegoś trzeba zacząć, a jest to pierwsza taka inicjatywa w Łodzi, i chyba jedna z 2 obecnie działających w PL. A jeśli ktoś zrobi potem ciekawszą i bardziej wciągającą, to tylko przyklasnę i chętnie wezmę udział.
A teraz kilka pytań. Podstawowe, to czy czytałeś zasady kampanii przed przystąpieniem do niej? Jeśli tak, to czemu od początku nie zgłaszałeś zastrzeżeń? Jeśli nie, to... cóż :roll:
Właśnie, kolejne pytanie - nie uważasz, że zmiany w prowadzonej przeze mnie kampanii wypadałoby przegadać też ze mną, a nie stawiać przed faktem dokonanym? Przez "pogadać" rozumiem spotkanie lub chociaż telefon (o ile z czasem na pierwsze bywa różnie, to drugie chyba problemem nie jest?), a nie wylewanie żali na forach.
Dlaczego uważasz, że to już koniec niespodzianek? W 9 tygodniu będzie możliwy atak na pierścień wewnętrzny, a wraz z nim pojawią się dodatkowe zasady i bonusy. Uważasz, że na starcie powinieneś wiedzieć wszystko? W grach rpg MG też powinien zdradzać na wejściu wszystko od początku do końca?
I czy naprawdę uważasz, że zrobiłem kampanię pod siebie? I czy inni gracze też tak uważają (z rozmów po grach nie odniosłem takiego wrażenia, nikt też nie miał uwag po wysłuchaniu moich wyjaśnień)?