sobota, 21 lipca 2012

Tytan W.I.P. cz.1

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, zamieszczam efekt moich prac nad Azowym urbanmechem z AoD. Stosunkowo niewielkim nakładem środków (sił i czasu już niestety nieco więcej) uzyskałem swojego pierwszego tytana do Epica. Co prawda jest to jeszcze wersja WIP, jednak ogólny zarys jest już gotowy.
Oto on:





Jako baza posłużył mi promocyjny urbanmech, którego pozyskałem od Aza. Poniżej zdjęcie "rodzinne" (tu jako pierwowzór pozuje jeden z mechów od Robsala - ten sam kadłub, różniły się tylko bronią - mój tytan miał gatlinga i piłę tarczową):

Skąd pomysł na samoróbkę? Główną przyczyną jest cena oryginalnych modeli - 160 zł za tytana klasy warlord to moim skromnym zdaniem lekka przesada. Tym bardziej, że praktycznie wszystkie modele do Epica dostępne są jedynie w Mail Order, co nie wpływa bynajmniej na ich cenową atrakcyjność. Przeglądając mechy Aza znalazłem rzeczonego delikwenta, i przed oczami pojawił mi się eko(nomiczny)tytan. W domu rozpocząłem eksperymenty modelarskie. Cały wic polegał na tym, że w głowie miałem tylko ogólny zarys tego, co chciałem uzyskać.Cała reszta powstawała niejako na bieżąco, co mogło wpłynąć na przedłużenie czasu poświęconego na wykonanie modelu.
Do face (i nie tylko) liftingu użyłem starej karty bankomatowej, robiącej za plastikard, green staffu (w formie stałej jak i płynnej) oraz bitsów z wh40k oraz em4. Z plastikardu zbudowałem sarkofag (być może z tyłu jest trochę za szeroki, jednak generalnie nie ma tragedii), z greena dodałem zdobienia (kolumny świątynne nad głową tytana, symbol Boga-Maszyny na plecach) i zakleiłem szpary, a z bitsów z 40k i em4 dołożyłem broń. Za głowę robi odlew oryginalnej głowy od starego reavera. Działa w kazamatach nad ramionami zostały zrobione z tulejek elektrycznych służących do zarabiania przewodów. Fragmenty wyprasek i green pozwoliły mi zrobić kominy na plecach.
Na chwilę obecną nie planuję już niczego zmieniać, może poza dodaniem sztandaru na plecy, ale to jest jeszce sprawa do przemyślenia. Podobnie, jak dwie inne - wybór odpowiedniego legionu i zdecydowanie się, jakiej klasy mój tytan będzie. W grę wchodzą warlord oraz imperator (choć w tym przypadku nie wiem, czy moje maleństwo nie jest za małe).
Na razie to tyle, wersję ostateczną zaprezentuję, gdy już się zdecyduję na wariant kolorystyczny i będzie on zrealizowany. A może ktoś ma jakiś pomysł na wybór legionu i klasy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz