piątek, 15 czerwca 2012

Full Thrust - transportowce i tankowce floty

Oto kolejna odsłona z modelami, które są już praktycznie gotowe do użycia. Tym razem przedstawiam rzeczy, które planowo miały być gotowe jakieś pół roku temu na Pyrkon - jednostki cywilne do Full Thrusta. Dzięki opisanym wcześniej technikom modelarskim wszedłem w posiadanie pewnej liczby kadłubów i modułów kontenerowych z transportowców floty UNSC, oraz silników i modułów ze zbiornikami z tankowców. Silniki UNSC, z bliżej nie znanych mi przyczyn, nie przypadły mi do gustu.

Po połączeniu uzyskałem siedem jednostek, które będą wykorzystywane do stworzonych przeze mnie scenariuszy (obecnie dwóch) oraz rozgrywek kampanijnych w FT. Muszę przyznać, że nie wysiliłem się specjalnie podczas ich malowania. Zastosowałem sprawdzoną przez Mortaia metodę, polegającą na pomalowaniu całego modelu na srebrno (Boltgun Metal), a po wyschnięciu potraktowaniu go kilkukrotnie washem (Badab Black, Gryphon Sepia, Asurman Blue, Devlan Mud i Baal Red) - wszystko made by GW. Pozwoliło mi to uzyskać niezły efekt w stosunkowo krótkim czasie.
Oto zdjęcie całościowe, poniżej przedstawiam transportowce...

...oraz tankowce floty.

Jak widać, każdy model ma już swoją "unikatową nazwę" (wiem, nie wysiliłem się specjalnie, ale nazwy własne dodam nieco później), dzięki czemu nie będzie problemów z rozpoznaniem statków na stole. Jedyne, co zostało przy nich do zrobienia, to domalowanie efektu pracujących silników (jeden tankowiec już go ma). Ale to już małe piwko ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz