środa, 28 sierpnia 2013

Wieści z Borsuczego Gniazda - Kroniki Arkasis: Aurora. Odsłona V

Niestety zakończył się mój urlopowy wyjazd (na szczęście urlop nadal trwa!), można więc wrócić do radosnej twórczości. O moim wyjeździe (a właściwie o miejscach, które zwiedziłem) być może niedługo coś naskrobię, na razie jednak skupię się na niusach, jakie dostałem od borsuczej braci.


Na początek kolejna nowość - karta regionu Skyggliv. Do czego służą, z grubsza opisałem w poprzednich wpisach.
*   *   *

Pokaz podczas konwentu Zakonki był bardzo udany, kto był, ten widział, a kto nie (jak, niestety, niżej podpisany), musi obejść się smakiem.
Ale nic straconego! Już niedługo, a dokładnie 10 września, odbędzie się kolejny pokaz, tym razem w Krakowie. Szczegóły odnośnie miejscówki pojawią się niedługo.

*   *   *

Wróble na dachu (a właściwie Borsuki w Gnieździe ;)) wyćwierkały, że zbliża się do mnie egzemplarz testowy. A więc zaglądajcie, bo postaram się zaserwować Wam niedługo relację z rozgrywki. A moi współtesterzy niech zaczynają rezerwować sobie czas na grę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz