piątek, 11 listopada 2022

IV Konkurs Malarski Solaris VII cz. 5

 Mechy skończone, można więc brać się za pozostałe zgłoszenia.


Model kra'vackiego superpancernika dostał, zgodnie ze stosowanym przeze mnie wcześniej schematem, złote wstawki (Tin bitz od GW), lufy działek pomalowałem na srebrno (Boltgun metal od GW), po czym całość zwashowałem (Nuln oil shade od GW).

 

Następnie zrobiłem pierwsze rozjaśnienie metalików farbką Dwarf bronze od GW.


Zdaję sobie sprawę, że widać niewielką różnicę. Przy kolejnych krokach powinno być już lepiej.


Przed jednym z budynków umieściłem modele samochodów osobowych (chińszczyzna, otrzymana wieki temu od Aza), po czym oba potraktowałem w środku, i częściowo na zewnątrz, szpachlówką akrylową i piaskiem, imitującą gruz po zawaleniu.


Następny krok, to czarny podkład, i kolor bazowy - Grey deep od Maimeri Acrilico, kupiona kilka lat temu w sklepie artystycznym do malowania terenów (coś koło 20 zeta za 200ml - ekonomia głupcze! ;).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz