czwartek, 26 grudnia 2013

Samuraje do Impetusa cz.3 - Zvezda zestaw 6407

Kontynuuję prezentowanie mini zestawów do samurajów. Tym razem zapraszam do zapoznania się z zawartością pudełka Zvezdy 6407 "Mounted Samurai" z serii Samurai Battles.
Ten zestaw zakupiłem, gdyż brakowało mi obstawy dla mojego daimyo. Dziewięć figurek z zestawu kawaleryjskiego wystarczyło akurat na 3 podstawki, więc potrzebowałem jeszcze dwóch konnych. Mając do wyboru łuczników i włóczników, wybrałem tych drugich.
Jak widać, otrzymujemy dwa wzory samurajów, co urozmaici moją armię.
Modele, podobnie jak wszystkie z tej serii, zrobione są z twardego plastiku, dużo łatwiejszego w obróbce niż wcześniej stosowany. Nadlewki są minimalne.
Do zestawu dołączone są również instrukcja, dwa zestawy sztandarów, kalkomanie oraz karta ze statystykami do gry Samurai Battles (made by Zvezda).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz