sobota, 28 grudnia 2013

Samuraje do Impetusa cz.4 - Zvezda zestaw 6402

Dziś ostatnia odsłona prezentacji minizestawów samurajskich rosyjskiej produkcji. Tym razem zapraszam do zapoznania się z zawartością zestawu Zvezdy 6402 "Ashigaru with arquebus" z serii Samurai Battles.
Generalnie figurek ashigaru z arkebuzami miałem dosyć, by przystąpić do gry na zasadach basic. Jednak jeden wzór spowodował, że miałem ochotę urozmaicić nieco moje podstawki. Dlatego też wyłożyłem dyszkę i zakupiłem ten zestaw.
Jak widać, w pudełku otrzymujemy pięć figurek w czterech wzorach.
Jakość wykonania jak zwykle wysoka.
W pudełku standardowo instrukcja, dwa zestawy sztandarów, kalkomanie oraz karta do gry Samurai Battles.

Moja ogólna ocena zestawów Zvezdy jest jak najbardziej pozytywna. Jeżeli ktoś chce mieć urozmaiconą armię, z różnorodnymi figurkami na podstawkach, to są to zestawy godne polecenia. Jeżeli jednak zależy Wam tylko na grze, a figurki mają dla Was drugorzędne znaczenie, a dodatkowo chcecie załatwić sprawę armii możliwie jak najbardziej ekonomicznie, to zdecydowanie pozostańcie przy starszych zestawach (opisanych TUTAJ).
Ze swojej strony planuję jeszcze zakup pudełka ashigaru uzbrojonych w yari. Powód podobny jak arkebuzerów, dodatkowo jeszcze chcę mieć pełną liczbę podstawek dostępnych w grze. Rozważam również, choć bardziej ze względów wizualnych, zakup pudełka samurajów z no-dachi. Ale to dalsza perspektywa.

Niedługo zaprezentuję część z opisanych zestawów w wersji sklejonej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz