wtorek, 20 stycznia 2015

Full Thrust - ScanFed vs New Israel

Tym razem prezentuję drobne starcie, będące wprowadzeniem do systemu nowego gracza - Napoleona. Jako, że ma on już swoją flotę (New Israel), rozegraliśmy małą potyczkę przeciwko siłom mojego ScanFedu.


Ponieważ była to pierwsza gra mojego przeciwnika, postanowiłem zastosować standardową taktykę nauki - starcie dwóch lekkich dywizjonów na niezbyt obfitym w przeszkody polu walki. Po stronie NI pojawiły się CL Kashat i dwa DD Tzayady. Po stronie ScanFedu - dwa DDH Mjolniry. Graliśmy, oczywiście, na wektorze.

Siły ScanFedu (Trondheim robi za Mjolnira)

Siły Israela (dwa Tzayady i Kashat)

Pole bitwy, z racji nauki, nie było zbytnio "zagracone" asteroidami

Nie bawiliśmy się w zbytnie manewry, lecz poszliśmy na bój spotkaniowy

Celna salwa z Mjolnira niszczy jednego Tzayada

W odpowiedzi Kashat zniszczył Mjolnira...
... a drugi został pozbawiony SKO, i salwował się ucieczką

Starcie zakończyło się zwycięstwem sił NI. Najważniejszy cel, czyli pozyskanie nowego gracza, został osiągnięty. Rozgrywka się spodobała, dzięki czemu mamy w Łodzi kolejnego gracza FT :)

7 komentarzy:

  1. Lada moment będzie kolejny gracz. Musze tylko skończyć flotę kompletować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze! Może coś się jednak u nas ruszy:)

      Usuń
  2. No brawo, im więcej graczy tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Farciarze. U mnie nikt w pobliżu nie gra. Swoją drogą słyszałem kiedyś ze zasady do FT były również przetłumaczone przez portal. Masz może Panie Borsuku dostęp do nich?
    Pzdr od przyszłego gracza NSL chyba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w wersji papierowej i elektronicznej. Tą drugą mam na chomika wrzuconą jakby co ;)

      Usuń
    2. Już działam z zasadami;) Wszystkie możliwe pdf zassane. W przyszłym tygodniu pewnie uda mi się rozegrać pierwszą testową potyczkę z papierowymi modelami:P

      Usuń
    3. Czekam na wrażenia! A przy okazji, skąd jesteś? Bo na naszym forum http://battletech.spec-host.com/forum/index.php kilku graczy FT jest, i to z różnych krańców Polski. Może znajdziesz współgracza ;)

      Usuń