środa, 7 maja 2014

Szansa na kontynuację Władcy Pierścieni LCG PL!

Tak jest! Galakta potwierdziła oficjalnie, że jest możliwość, że wydadzą drugą część Sagi - The Road Darkens - po polsku! Jest tylko jedno ALE... Jakie? O tym poniżej.

Galakta pokazała, że, wbrew wielu opiniom, nie ma graczy w... poważaniu. Postanowili wydać drugą część Sagi, znaną pod oryginalnym tytułem "The Road Darknes", w wersji PL. Jaki jest warunek? Wydawca chce sprawdzić, czy gracze rzeczywiście się zmobilizują, i chcą utrzymać wydawanie wersji w języku ojczystym. Jak ma to wyglądać? Otóż gracze muszą kupić 50 sztuk pierwszej części Sagi "Czarni Jeźdźcy" w ciągu najbliższych 3 tygodni.

Co zyskamy? "The Road Darknes" jest w trakcie tłumaczenia. Jeżeli zostanie wydana, jej cena będzie wyższa o ok 20% od wersji angielskiej (cena sugerowana 120 zł). Czy to dużo? Dla fanów, chcących grać w języku ojczystym, raczej nie. Tym bardziej, że na Zestawy Przygodowe raczej nie mamy co liczyć.

Oto link do forum Galakty ze szczegółami i dyskusją.

A TU recenzja dodatku Czarni Jeźdźcy autorstwa Balinta.


A czy Ty kupiłeś już 
"Czarnych Jeźdźców"?

3 komentarze:

  1. Nie kupiłem, zatrzymałem się na cyklu "Polowanie na Goluma" + specjalny dodatek "Mrok nad Osgiliath" - ten bonus przechodziliśmy z Magdą bez kart cienia, inaczej nie dało rady :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam, gdybym wiedział, wstrzymałbym się z zakupem dwa tygodnie. Jeśli byłbyś zainteresowany, kupuj. Zestaw jest bardzo fajny, a każda kupiona sztuka się liczy!

      Usuń
    2. Skończyliśmy już zbierać LOTR i WH: Inwazje. Teraz czas na inne gry, m.in Descent :).

      Usuń