piątek, 25 lipca 2014

Warhammer 40k - Drednot zakonu Ultramarines

Idąc wzorem Aza, pobawię się trochę w odgrzewanie kotletów ;) Jako, że malowanie idzie powoli, zaprezentuję kilka modeli, które zrobiłem już dość dawno temu, jednak do tej pory jakoś nie było okazji ich pokazać. Na początek drednot Ultramarines.

widok od przodu
Model ten jest pierwszą większą jednostką do czterdziestki, jaką wykonałem. Malowanie nie jest zbyt rewelacyjne, za to z freehanda na sztandarze jestem zadowolony do tej pory.

widok z tyłu
z działkiem szturmowym i rękawicą

z plazmą i rękawicą
działo laserowe i wyrzutnia rakiet

i działko termiczne, meltą zwane
a to fotka z bitwy Ultramarines i Grey Knights vs Eldarzy, z 2009 roku
To pierwsze zdjęcia, jakie wykonałem, mając za tło tapety, jakie znalazłem na forum Maszynki. Jak się podobają? Muszę jeszcze tylko namiot do oświetlenia wykombinować (czytaj - zrobić).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz