wtorek, 31 marca 2015

Baza do Epic Armageddon cz.4 - magazyny i koszary

Kolejna porcja budynków mojej bazy. Poprzednio prezentowałem budynki fabryczne i siłownię. Skoro nasze zasilone w energię fabryki produkują już produkt krajowy brutto (czyli pojazdy bojowe i amunicję), to co nam pozostaje? No właśnie - gdzieś to wszystko zmagazynować!


Nie będziemy w końcu trzymać amunicji zwalonej pod gołym niebem, jak niejaki Ziuto Stalin w czerwcu '41 przed niedoszłym ocaleniem Europy od dobrobytu i wolności. Dlatego też potrzebujemy magazyny.

Magazyn 1
Magazyn 1
Magazyn 2

Magazyn 2
oraz koszary (lub raczej namioty) dla załogi bazy.(na bazie pomysłu Aza).

Koszaronamioty

A na koniec, na prośbę Robsala, porównanie moich wyrobów z mechami.





6 komentarzy:

  1. Świetne. Jak widać wszystko co potrzebne mamy pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wszystko. Potrzeba jeszcze umocnień do obrony bazy.

      Usuń
  2. Bardzo dobrze to wszystko wygląda. Mój faworyt to magazyn nr 2 i namioty.

    Umocnienia do obrony bazy to widziałem fajne w tej skali z klawiszy klawiatury PCeta ułożonych w formie palisady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podoba.
      Co do umocnień obronnych, to planuję... o tym później ;)
      Co do klawiszy, to nie wiem, czy nie będą ciut za duże do epicowej skali. A przede wszystkim, nie mam klawiszy na zbyciu. Ale dzięki za pomysł, pomyślimy :)

      Usuń
  3. Magazyn 2 dobrze się kamufluje :)
    Już nie mogę się doczekać gdy zobaczę je pomalowane na najbliższym Pyrkonie!

    OdpowiedzUsuń