czwartek, 15 grudnia 2022

XXIII Konkurs Modelarski Forum Strategie - 11 Brygada Pancerna IDF 1973 cz.2

 Prace powoli posuwają się naprzód.


Wbrew pozorom, praca przy tak małych modelach nie jest wcale taka łatwa. Samo wymodelowanie terenu na podstawkach (niektórych) z użyciem tektury i szpachli akrylowej, zajęło kilka dni. Ale ostatecznie cała Brygada jest już zapodkładowana, i gotowa do malowania.

Modelowanie terenu za pomocą tektury


Cała Brygada w podkładzie, plus jedno nadmiarowe dowództwo zmechu (poza konkursem)

Teraz nadszedł czas na malowanie. Jako wzór posłuży mi rysunek znaleziony w sieci (link do źródła).


 Aby uzyskać kolor zbliżony do powyższego, wykonałem testowe malowanie farbami Sulfuric yellow (P3) oraz Dheneb sone (GW). Jako baza posłużyła mi ramka od koni z zestawu Templar Knight od Fireforge Games (może oni również wylądują w konkursie).

Następnie oba pokryłem washami GW Devlan mud oraz Gryphone sepia.

Ostatecznie postawiłem na Dheneb stone plus Gryphone sepia. Z kolei żółty użyłem jako bazę do malowania podstawki. Na pierwszy ogień, tudzież na rozpoznanie bojem, poszły dwa plutony - jeden ma pomalowane pojazdy, drugi podłoże.


CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz