sobota, 27 grudnia 2014

Borsucze podsumowanie 2014 roku, i plany na 2015

Kolejny rok, kolejne podsumowanie. Zgodnie z przypuszczeniami, moje zeszłoroczne plany zostały zweryfikowane przez życie, wolny czas i wenę twórczą.

To na początek rachunek sumienia ;)

1. Skończyć japoński projekt Impetusa.
Projekt w toku, jednak na razie nic nie jest skończone (ale ponieważ zgłosiłem się do VII edycji konkursu malarskiego forum Strategii, mam nadzieję na większy ruch w interesie). 
2. Skończyć armię francuską 1940.do Chwatów
Nie ruszona, poza podklejeniem piechoty na podstawki i machnięciu podkładem.
3. Skończyć mechy (i nie tylko) do mojego klanu Blood Spirit w BattleTechu.
Dzięki konkursowi malarskiemu na naszym exsolowym forum, udało mi się skończyć dwa mechy - Timber Wolfa i Victora. Co prawda noszę się z zamiarem lekkiego przemalowania tego drugiego, ale na to jest jeszcze czas. Idąc za ciosem, skończyłem gwiazdę protomechów - Ceceropów. W trakcie malowania są również Elementale.
4. Skończyć floty Syndykatu, Islamistów, ScanFedu i Kra'Vaków do Full Thrusta.
Flota Kra'Vaków została ukończona (link). Syndykat jest w trakcie malowania. Pozostałe dwie frakcje zostały "tylko" oszlifowane i wrzucone na podstawki.
5. Pociągnąć dalej siły Mechanicum do Epica.
Jak rok temu - drobne zakupy, ale nie pomalowałem niczego.
6. Ruszyć dalej z malowaniem figurek 28mm (młotki, maszynka, kolekcjonerskie).
Młotki i kolekcjonerskie nie ruszone, do Maszynki zapodkładowałem oddział Errantów, Revengera i Dervisha.
7. Ruszyć w końcu CWC.
Tu niestety, poza zakupami, nie zrobiłem niczego.
8. Kontynuować  relacje z gier we Władcę Pierścieni i Anioła.
O ile w Anioła nie grałem ani razu, o tyle we Władcy udało mi się skończyć podróż przez Mroczną Puszczę. Przede mną cykl Morii, i kolejne.
Oprócz tego rozpocząłem porządki w mojej modelarskiej kuwecie (tu i tu). Innym poważnym projektem był (i mam nadzieję, nadal będzie) Projekt Full Thrust PL, w którym wraz ze Skyem oraz Brathaciem tłumaczymy na nasz rodzimy język zasady (i nie tylko) do Full Thrusta. Do tego doszły dość liczne relacje z gier i imprez (oraz gier na imprezach ;) - 28.

Teraz plany na rok 2015. Oczywiście, jak zwykle będzie to wersja optymistyczna. Przede wszystkim dlatego, że w czerwcu powiększy mi się rodzinka, więc pewne rzeczy zejdą na dalszy plan. Ale mimo to, tradycyjnie wrzucam swoje super tajne plany na nowy rok.
1. Skończyć floty Syndykatu, Islamistów i ScanFedu do Full Thrusta.
2. Kontynuować malowanie mechów klanu Blood Spirit oraz Draconis Combine do BattleTecha.
3. Kontynuować malowanie sił Mechanicum do Epica.
4. Skończyć samurajów do Impetusa.
5. Zrobić armie do Chwatów (Polska, Francja, Niemcy).
6. Ruszyć CWC, Maszynkę, i resztę zalegającego stuffu.
7. Kontynuacja prac nad Projektem Full Thrust PL.
8. Kontynuować relacje z gier i imprez.
A przede wszystkim, rozpocząć wdrażanie w życie Operacji "Modelarsko-wargamingowa Borsucza Sztafeta Pokoleń" :D

5 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji powiększania rodzinki :-) A tak poza tym, to ze swojej strony szczególnie kibicuję podpunktom 3, 6 oraz 8 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Dodaj do posta taga "podsumowanie", to pojawi się w odpowiedniej kategorii na Wrotach za tydzień.

      Usuń
    2. Dziękować! :D Zaktualizowałem, a co do punktu 3, to nie będziesz odosobniony w kibicowaniu ;)

      Usuń
    3. Cieszy mnie, że nie tylko ja motywuję cię do ptk nr 3. Może mała zmiana priorytetów ;)

      Usuń
    4. Zmiana priorytetów nastąpi na pewno, może do tego czasu coś z powyższej listy uda się wykonać ;)

      Usuń