środa, 4 stycznia 2012

Piesi krzyżowcy

A oto ostatnia (chwilowo) partia maszynki.
Na początek oddział Exemplar Knightów. Ich modele najbardziej mi się spodobały w początkowej fazie zbierania (i były częścią mojego pierwszego zamówienia na 350 punktów). A że i zasady mają bardzo przyjemne, więc nie leżą na półce obrastając kurzem, lecz aktywnie uczestniczą w nawracaniu niewiernych ogniem i mieczem ;)

Moim pierwszym dowódcą był High Exemplar Kreoss.

A to mój ostatni zrobiony model - High Exemplar Gravus w wersji pieszej. Wersja konna jest od jakiegoś (dość długiego z resztą...) czasu jako W.I.P.

I to na tyle, jeśli o gotowe modele chodzi. Reszta czeka w pudełkach na swoją kolej.
Ryo, mam nadzieję, że cię odpowiednio zachęciłem ;) ?

2 komentarze:

  1. Znwou poległem :)
    Ten Warcaster wymiata, przypomina trochę Komisarza IG :D
    Ehhh... nie mam czasu na dwa systemy, a Ty mi jeszcze wkręcasz trzeci :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa systemy powiadasz? U mnie BT jest szóstym :P A ile armii/flot to nie liczę ;) Nie żebym miał nadmiar czasu na grę, jestem głównie modelarzem kolekcjonerem, który również lubi w wolnej chwili poturlać kostkami.

    OdpowiedzUsuń