sobota, 25 stycznia 2014

Kroniki Arkasis: Aurora - kolejne grafiki

Trzy dni temu na portalu Gamesfanatic.pl ukazał się artykuł o planach wydawniczych Borsuczego Gniazda. Zaprezentowano tam między innymi nowe grafiki - żetony miast Cesarstwa Ziem Centralnych. Dzięki uprzejmości Borsuków, ja również mam dla Was coś ciekawego (i, puki co, nigdzie nie publikowanego)!
Zapraszam do lektury!

Jak możecie przeczytać w wyżej wymienionym artykule, plany na ten rok Borsuki mają ambitne. I bardzo dobrze, po bardzo fajnych Roninach (tak, wiem, tytuł to 7 Ronin ;) ma człowiek ochotę na więcej.

Dla niezaznajomionych z tematem - TU jest cykl moich artykułów na temat Aurory, a TU również moje trzy grosze na temat gry 7 Ronin.

Żeby nie przedłużać - oto zapowiadane nowości - oczywiście dla frakcji Skyggliv.
Na początek żeton wioski
a skoro jest wioska, to musi być i miasto

Autorem ilustracji jest p.Aleksander Karcz

Nie wiem, jak dla Was, ale mnie te rysunki bardzo się podobają. Zwłaszcza do gustu przypadła mi wioska, z mieniącą się nad nią zorzą polarną. Z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony. A Wy zaglądajcie, gdyż niebawem wrzucę kolejną niespodziankę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz