wtorek, 23 września 2014

Samuraje do Impetusa cz.9 - Zvezda zestaw 6405 (Samurai with No-dachi)

A to drugi zakup do mojej armii samurajów - samuraje z no-daczi (Zvezda 6405).


Przyznam, że ten zakup był z mojej strony lekką fanaberią. Podstawek z pieszymi samurajami mam już dość, jednak te modele podobały mi się bardzo.


W pudełku dostajemy dwie wypraski. A w nich, poza podstawką grupową, otrzymujemy pięć figurek - trzech samurajów z no-dachi, i dwóch aschigaru trzymających pochwy od mieczy. I tu mam mały problem. Swoich samurajów podstawkuję po trzech. W związku z tym rozważam sposób umieszczenia tych figurek na podstawce (trzech samurajów plus dwóch aschigaru, ale tu obawiam się zbytniego tłoku) lub dwóch (na jednej dwóch samurajów plus jeden aschigaru, na drugiej pozostała para i jeden samuraj z innego zestawu). Sprawa pozostaje do rozważenia, jako że mam jeszcze dużo modeli do skończenia, zanim wezmę się za coś nowego.



Standardowo, w pudełku znajdziemy również kartę ze statystykami i kalkomanie.



Cóż, co do jakości wykonania nadal nie mam żadnych zastrzeżeń (poza tym, co napisałem). Zestaw bardzo dobry, polecam ;)

4 komentarze:

  1. "Przyznam, że ten zakup był z mojej strony lekką fanaberią" jak cała armia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na tempo prac moich współgraczy (w tym Ciebie :P) nad ich armiami, też mam takie wrażenie :P

      Usuń
    2. Ja się z armią nie zapowiadałem specjalnie mocno :P, jak skończę wszystko inne to zrobię i do tego :D

      Usuń
    3. Wychodzi na to, że tylko ja się mocno zapowiedziałem ;)

      Usuń