piątek, 19 września 2014

Warmachine - Kreoss vs epicka Haleyka

Oto spóźniona relacja z mojej ostatniej bitwy z Maszynkę. Przeciwnikiem był, jak zwykle, Sky i jego Cygnar.



Była to pierwsza gra, w trakcie której wykorzystałem nowo zakupione templatki oraz żetony. Muszę przyznać, że oba zestawy są bardzo użyteczne. Co prawda do żetonów potrzebny jest zmywalny flamaster, ale i bez niego dawaliśmy sobie radę.


Templatki i żetony, jeszcze nie rozpakowane
Siły Cygnaru to epicka Haleyka, journeyman, trzynastka, gun mage z oficerem, lancer oraz centurion.


Mój Menoth to tradycyjnie Kreoss, erranci ze sztandarem i oficerem, knighci, devout, redeener oraz fire of salvation.


Rozpoczął Sky. Lewą flanką poszli gun mage,


środkiem Haleyka poprzedzona jackami,


a prawą flanką trzynastka.


Moje siły ruszyły do przodu. Knighci pospieszyli przeciw gun mage'om, Kreoss z blaszakami środkiem przeciw Haleyce,


a erranci postanowili rozprawić się z trzynastką.


Gun mage ostrzelali knightów, zabijając trzech z nich (od tej chwili nie mieli już tak łatwo),


a trzynastka zlikwidowała czterech errantów.


Knighci ruszyli na gun mage'ów, a jacki z Kreossem parli naprzód.


Kolejna próba ostrzału errantów przez trzynastkę, tym razem bez efektów.


Centurion zaszarżował Kreossa, jedna nie zadał większych obrażeń.


W wyniku ostrzału trzynastki zginęło kolejnych trzech errantów.


Knighci związali walką gun mage'ów,


natomiast devout i fire of salvation doszły do centuriona by go związać.


 Menockie kusze zdmuchnęły dwóch Cygnarczyków.


Do Kreossa podszedł lancer, i wspólnie z centurionem zlikwidowały mojego castera.


Ostatni ostrzał errantów przez ostatniego z trzynastki oraz journeymana zredukowała ich liczbę do jednego (dowódcy).


Podsumowując, sztandar i oficer do errantów jest przydatny. Natomiast jacki posuwały się zbyt wolno do przodu. Poza tym, poza devoutem, nie zrobiły nic. Oczywiście, bardzo przydatne byłyby dopałki w postaci wasala czy chóru, jednak na razie nie bardzo mam jak je skleić. Poza tym, plan jest taki, że dopóki nie skończę malować tych modeli, które mam na warsztacie, nie będę zaczynał kolejnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz