niedziela, 21 września 2014

Samuraje do Impetusa cz.8 - Zvezda zestaw 6401 (Aschigaru Yari)

Niedawno udało mi się uzupełnić braki w mojej samurajskiej armii - dzięki znajomemu ze Stagrafu nabyłem dwa brakujące zestawy Zvezdy. Poniżej prezentuję zawartość pudełka Ashigaru uzbrojonych w yari.


Wcześniej na blogu prezentowałem inboxy innych minipudełek Zvezdy (dowództwo, konni samurajowie, Ashigaru z arkebuzami) oraz dwa starsze zestawy.
Zestaw pochodzi z serii Samurai Battles. Podobnie, jak we wcześniej opisywanych pudełkach, otrzymujemy pięć figurek w czterech wzorach.


Figurki odlane są w dwóch wypraskach. Oprócz nich, znajdują się tu również elementy potrzebne do gry Zvezdy - duża podstawka oraz sztandar.



Oprócz tego w pudełku znajdziemy również instrukcję, kalkomanie ze znakami dwóch rodów - Oda i Takeda, oraz kartę ze statystykami do gry autorstwa Zvezdy.


Po obejrzeniu tego zestawu moje zdanie na temat produktów Zvezdy nie uległo zmianie. Przeciwnie, potwierdziła się wysoka jakość modeli. Szczegóły są wyraźne, materiał, z którego są wykonane - twardy plastik - jest dobry w obróbce, jednak trzeba uważać na cienkie elementy, takie jak np. yari. 
Zestawy są godne polecenia zarówno pod względem jakości, jak i ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz