piątek, 17 sierpnia 2012

Grupa uderzeniowa Ka'Ta'Na

Zgodnie z obietnicą zamieszczam dziś zdjęcia mojej kra'vackiej grupy uderzeniowej Ka'Ta'Na, należącej do klanu Sia'Ton (pierwszy raz opisałem ich w 5 części mojego cyklu beletrystycznych relacji z bitew Trzecia Wojna Solarna pt. Cicha śmierć - dla chętnych do przeczytania TUTAJ.).
W jej skład wchodzi Ha'Bu (ciężki pancernik oznaczany w kodzie UNSC jako Kohola), dwa krążowniki patrolowe oznaczane jako Si'Tek oraz dwa krążowniki przechwytujące klasy Vo'Bok. Oto widok całej grupy:


Rzut oka na Si'Teki:

oraz na Vo'Boki:

Na zrobienie czekają jeszcze dwa Di'Toki, jednak ich kiepska jakość (w porównaniu do wyżej wymienionych) spowodowała, że na razie leżą w woreczku i czekają na swoją kolej.

Ha'Bu był pierwszym moim okrętem tej rasy, kupionym pod wpływem impulsu (i namowami Sky'a) jako materiał na samotnego rajdera do scenariuszy czy większych bitew. Parę miesięcy temu udało mi się (znów ze sporym udziałem Sky'a) zakupić w niezłej cenie na e-bayu w/w cztery krążowniki. Co ciekawe, zapakowane były jeszcze w stare, plastikowe blistery GZG (mam je cały czas, jakoś żal mi ich wyrzucać, w końcu to kawał historii FT - pewnie pójdą na pojemniczki na bitzy ;) ). Mają jeszcze stary, płaski rodzaj podstawek. Oczywiście taka grupa musi mieć wsparcie lżejszych jednostek, więc podczas ostatniego zamówienia dotarły do mnie dwa Di'Toki.

Na razie to tyle z Full Thrusta, teraz na modelarskiej tapecie jest epikowy warlord (rozpoczęte malowanie) oraz czterdziestkowy Kairos (kończę renderowanie podstawki).

3 komentarze:

  1. Rozumiem że czeka mnie walka albo z Islamem albo z Kravakami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) ale tylko do czasu, aż Czarna Flota opuści stocznię, wtedy dostaniesz kolejnego przeciwnika :P

      Usuń
  2. Dwa słowa :)
    Nice painting :)

    OdpowiedzUsuń